NOG 1,5 WEKEN!

10 november 2015 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Hallo iedereen! Ja ja nog 1,5 weken en dan zit ik al in de bus naar Oostenrijk en WAT HEB IK ER ONWIJS VEEL ZIN IN!! Het inpakken is al begonnen, mijn koffers staan al klaar en de helft van mijn vloer is ingenomen door de enorme hoeveelheid skikleding (en normale kleding, waar ik niet uit kan kiezen wat ik wel en niet meeneem...). Pff wat is het toch een giga berg wat ik aan spullen moet meesjouwen!!! Op school zijn we al lang druk bezig met alle voorbereidingen voor het weekje wintersport en tot nu toe gaat alles op rolletjes. Vandaag hebben we skischoenen gepast en morgen gaan we voor alle klassen die meegaan een presentatie geven over het hele wintersport gebeuren. Bijna elke dag herinner ik mijn klasgenoten en ouders eraan dat ik er echt heel erg naar uit kijk en naar alle dingen die we daar gaan doen. Zoals ik al heb verteld in het stukje over mijn reis (te vinden onder 'Profiel') ga ik proberen elke 2 à 3 dagen een vlog te plaatsen over mijn belevenissen in Oostenrijk en heeeell misschien elke dag een vlog in de week dat ik op wintersport ben. Naast alle geweldig leuke dingen kijk ik wel tegen een moment op, naja twee momenten. Namelijk de momenten dat ik afscheid moet nemen van mijn familie en van mijn klas. Het moment dat ik afscheid moet nemen van mijn familie wordt waarschijnlijk heel erg emotioneel, gewoon puur omdat dit in de familie zit... maar ook omdat ik ze enorm veel ga missen! En het tweede moment dat ik afscheid moet nemen van mijn klas, tsja dat is voor mij wel een grote stap. Hun gaan namelijk allemaal terug naar Nederland met de bus en ik blijf daar in mijn eentje. Ik sta vanaf dat punt echt op eigen voeten, heel spannend dus! Maar daarover vertel ik meer op deze blog en in mijn vlogs!! Blijf dus op de hoogte door je aan te melden voor een update als ik iets heb gepost! Dit was het weer voor nu, slaaplekker everyone♥

1. Thea de wit:
    10 november 2015
    hoi lieverd ! spannende dagen hoor! En voor je het weet gaan we je uitzwaaien en zullen jou zeker heeeel erg missen!! Maar...lekker gaan genieten meis! We houden heel veel van jou, veel liefs van mama en papa ! En reken maar dat ik veel naar je ga schrijven hoor!! xxx
  2. Joep Meloen:
    11 november 2015
    Eet niet teveel suiker, maar af en toe een appel.
    Anders word je kaal!

Neem je ook wat bananen voor me mee?
  3. Je chickita:
    11 november 2015
    Wrap things up for safety bby