HEUTE IS DIE TAG!!

21 november 2015 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Ik zenuwachtig? Nee hoor helemaal niet, daarom plas ik ook bijna in mijn broek van de spanning. Ik ben nu al voor een week lang m helemaal aan het stressen, MAAR IK HEB ER WEL ECHT SUPER VEEL ZIN IN!! Ik kan het nog steeds niet geloven, morgen zit ik gewoon al in Oostenrijk! En nee niet voor 2 weken maar voor 3 MAANDEN!!! En omdat ik 3 maanden weg ga was ik al heel vroeg begonnen met inpakken. Eerst begon ik met een "Mount Everest" berg met kleding, wat nu tot een bescheiden weekend tas is omgetoverd. Ook heb ik nog een koffer mee met vooral skispullen, een tas he-le-maal vol met eten, laptop en een rugzak. Volgende week komen mijn vader en zus mij ophalen van Fusch, was een super lief idee van mijn ouders, en dan brengen zij mij naar Hermagor waar ik verblijf. Daar ben ik eerlijk gezegd wel heel erg blij mee want zo bespaar is geld, zie ik mijn vader en zus nog even en ben ik gegarandeerd dat ik niet verdwaald raak of in een verkeerde trein stap. En ja ik heb daar ervaring mee...  Nu ga ik nog even de laatste dingetjes regelen, bij elkaar pakken en ervoor zorgen dat ik eens rust in mijn kont krijg! Om 5 uur vertrekken we naar Den Haag met de hele familie om mij af te zetten en uit te zwaaien. Aangekomen op school moet ik met alle 'leiders' alles checken en regelen en dan om precies 7 uur vertrekken wij naar het o zo mooie AUSTRIAAA!!! Hopelijk doet het internet het morgen goed in Fusch zodat ik jullie allemaal op de hoogte kan houden! En zo niet, dan komt er een heeeel lang verhaal van meerdere dagen in 1 keer erop te staan. :)

1. Kimmie:
    1 december 2015
    Hey lieve Sushi :)

Mis je nu al !!
    Heel veel plezier @ Oostenrijk :)
    Have fun met skie les geven en daarnaast leuke dingen doen in je vrije tijd ^^ !!
    Hoop je snel in Januari weer te zien :D
    Dikke kussies en knuffels van je grote sushi :)
    xxx Kimmie :)